Mindenki kupával tért haza
Bővült csapattal érkezett meg a PSZA Motorsport a Salgó Rallye-ra. Újdonsült párosuk a Historicban mutatkozott be: Mészáros József-Mester Ferenc egy Trabanttal vitték haza a kategória első helyet. A Rallye2-es családtagjaik szinte kivétel nélkül elővették autóikat. A Berta József-Losonczi Csaba kettős egy új építésű Lada VFTS-sel, és kategória második hellyel mutatkoztak be, a számukra hazai versenyen. Baksai Laci és Erdei Zoli kettősük hozta a kötelezőt! 2WD kupában még mindig az élmezőnyben autóznak a kis A-s kockával és nem adják fel az év utolsó versenyén, akár a kategória bajnoki cím is meglehet. Papp Arnie most Szarka Dáviddal a jobbján mutatta meg beugróként még mindig borsot tud törni a mezőny orra alá. Kiváló eredményeket autóztak, bár egy kis technikai gond megfosztotta őket a végső győzelemtől. Lada Kupa harmadik hely, és ismét abszolút ötödik hellyel térhettek haza. Végül, de nem utolsó sorban Szabó Atsi és Keresztesi Peti ismét bizonyították gyorsaságukat. A fiatal titánok ellen higgadt, felnőttes profizmussal idén először behúzták a kategória első helyet és az abszolút értékelés harmadik helyén zártak. Kemény küzdelmekkel, de mindenki örömmel teli serlegekkel térhetett haza.
Papp Arnold – Szarka Dávid – Rallye2, Lada 2107
Nagyon nagy várakozásokkal készültem a Salgó Rallye-ra. Veszprémben életemben először kipróbáltam egy orrkerekes Citroen C2R2-t, amivel talán meglepő eredménnyel sikerült bemutatkoznom. Most viszont mindenképpen a Ladával szerettem volna indulni, hiszen Miskolcon meghiúsultak a terveink vele. Az autót kipróbáltuk a verseny előtt, így reménykedtünk benne, hogy most minden rendben lesz vele. A szombati napot sikerült az abszolút első helyen kezdeni, ami egy nagyon pici előny volt, de annál fontosabb nekünk, tudtunk szakaszt nyerni a Ladával! Másnap a változékony időjárás kicsit néha izgalmakat adott, de nagyon jó érzés volt tizedekre csatázni a kategóriában, illetve az abszolút értékelésben is! Az első körig tudtuk is tartani a tempót, de sajnos a második körön egy szenzor hiba miatt nagyon sok időt vesztettünk. Nem adtuk fel és egy kis szerencsének köszönhetően rájöttünk, hogy közel fél és háromnegyed gázon működésre tudtuk bírni az autót. Mentettük a menthetőt és nagyon boldogok vagyunk, hogy végre a célban az abszolút ötödik hely és kategória harmadik helyén ünnepelhettünk a Ladával! A bajnokságban mi már nem vagyunk meccsben, de még nem kizárt, hogy az év végi 1. Nyiregyháza Ralin fejezzük be az évünket. Szeretném itt is megköszönni a támogatóinknak, barátainknak az egész éves segítséget. Nélkületek most nem lehettünk volna ott a dobogón!
Baksai László – Erdei Zoltán – Rallye2, Lada 2105
Ez a verseny volt az, amit nem vártunk annyira. Nem mentem még ezeken a gyors gyorsokon és úgy gondoltuk, hogy itt biztos sokat kapunk a kategória társaktól. De utólag megmondom, nagyon megszerettük. Ismét tökéletesen felkészített autót kaptunk a PSZA-tól és sikerült orvosolni az előző versenyen előjött motor problémákat. Zolival is úgy érzem teljes mértékben összecsiszolódtunk. Sajnos a kocsiba több nincs, de így is nagy élményekkel gazdagodtunk. Sikerült kategória második helyen beérkeznünk és így megmaradt a bajnoki esélyünk is. Szeretném megköszönni külön Mikinek és Balázsnak az eddigi önzetlen segítségüket, nélkülük biztos nem tartanánk itt!!! Készülünk az évzáró futamra, szeretnénk bajnokok lenni és mindent megteszünk és megtesznek a PSZA-s fiúk is ezért! ?
Szabó Attila – Keresztesi Péter – Rallye2, Lada 2107
A tavalyi Salgón sok problémánk volt, nem sikerült valami jól, de célba vittük a vasat, viszont az idén jól jött a megszerzett pályaismeret. Szombati nap még úgy gondoltuk, ez sem lesz jobb verseny a tavalyinál, mert már nem akartunk új gumikat vásárolni és megpróbáltuk a kopott, több évesekkel átvészelni a futamot. Vasárnap kicsit aggódtunk a reggeli rajt előtt, mert a kopott abroncsok a vizes aszfalton nem kecsegtettek jó tempóval, majd a rajt csúszása miatt még ki is hűlt… Ennek ellenére nem maradtunk le vészesen, többre számítottunk. A második körben már rendesen dolgoztak a kemény papucsok, így tudtunk kategória győzelmeket szerezni és jöttünk fel az elejére. A második szervízben azt vettük észre, hogy elsők vagyunk a kategóriában, mert az ellenfeleknek problémájuk adódott a második kör végén. Majdnem feladni kényszerültünk a futamot, ugyanis a szervizpontunk előtt harminc méterre akadt össze a váltónk, amit ki is kellett cserélni az egy órás pihenőben. Köszönjük Hajdú Tamásnak a tartalék váltót, így folytatni tudtuk a küzdelmet az abszolút harmadik helyen. Az utolsó három gyors azzal telt számunkra, hogy vigyázzunk a kocsira, valamint beosszuk az előnyünket, amit sikeresen megoldottunk, így megszereztük a kategória győzelmet és megtartottuk az abszolút dobogó alsó fokát. Köszönjük mindenkinek a segítséget. Ismét tökéletes kocsival tudtuk élvezni az utolsó versenyhétvégét idén amit a PSZA Motorsport készített fel. Az év hátralévő felében is feltűnik majd a piros versenyautónk, hiszen más is szeretné kipróbálni az élményt amit nyújt. Köszönjük szépen!
Berta József – Losonczi Csaba – Rallye2, Lada VFTS
Azt tudni kell, hogy az utolsó mért versenyünk Csabival az 2010-ben volt, tehát nyolc éve nem mentünk. Az első körben a vártnál jobban kezdtünk (1-4mp-re volt az eleje)… Cereden sajnos elspóroltuk. Az autóval semmi gondunk nem volt, a jobb csuklóm viszont a kazári gyors utolsó kanyarjában megsérült. Sajnos ez már a versenyt is hátráltatta és már nem tudtuk támadni az abszolút negyedik – ötödik pozíciót (5-mp-re volt) és visszavetetett minket a hetedik pozícióba. Nem vártunk ennyire jó eredményt, így nagyon örültünk a kategória második, abszolút hetedik helynek. Mindenkinek köszönjük a segítséget, aki velünk volt a szervízben és a pályák szélén is! Külön köszönet Tajti Bencének, a tökéletes autóért és Kasza Zoltánnak a full motorért. Ja…és persze a PSZA Motorsportnak is a segítségekért.
Együttműködő partnereink: Dolphio Technologies Kft., FER-VILL KFT., Solar Pro-Tech Kft., Budaörs Rádió FM 104.8., Kamaraerdei Stúdió Bt., Henci Group Kft., H-D Innovatrans Kft., Primun Go Kft., Truckport Hungary Kft., Virtech Labs Bt., Fúzió Elektrótechnika Kft., Attalus Security Kft., TEN-LINE Kft., Ruhan Kft., Multi Garage Kft., FoliaZ.hu., Extremautosport.hu., Petersgumi.hu., Matricakell.hu – matrica webáruház., Kasza Motorsport., FervillSound Kft., LEL Kft., Volvid Zrt., Simon és társai Kft., Cso-koto Kft., GPS-COM Kft.