A gondtalan száguldás íze

Szabó Attiláék az elmúlt években bizonyították, hogy a Rallye2 mezőnyének elejében tudnak autózni, hiszen a PSZA Motorsport egy igencsak ütőképes autót rakott össze. Atissal beszélgettünk az idei év terveiről. 

Lassan kezdődik az idei bajnokság, de egy pár mondat erejéig tekintsünk vissza a tavalyi évetekre.

Viszonylag későn tudtunk beszállni a bajnokságba, mivel csak a Miskolc Rallye után lett kész az új motorunk, amit Kasza Zoltán csinált. Már a teljesítménymérő padon nagyon erősnek tűnt és nagyon vártam már, hogy versenykörülmények között is kipróbálhassam. Első versenyünk a murvás Szombathely Rallye volt, ahol Trescsik Ákos diktálta az itinert. Nem erőltettük túl, próbáltuk nyugodtan, koncentrálva abszolválni a versenyt, de sajnos az utolsó gyorsasági utolsó kanyarjában abszolút első helyről kiállni kényszerültünk a bal hátsó tőcsavarok törése miatt. Sok bajnoki pontot hagytunk ott, de már kíváncsian vártam, hogy fog muzsikálni a kocsi aszfalton, mert murván nagyon gyors volt. Fehérváron kiderült, hogy aszfalton is tudunk azélmezőnybe menni, de egy szelephimba-törés miatt kategória első helyről ismét akiállást választottuk Keresztesi Péter barátommal, az utolsó előtti gyorsaságin.Ismét sok pontot dobtunk el, de a motor megóvását fontosabbnak tartottuk. Baranya Kupán már minden rendben volt és nagy csatában két és fél másodperccel lemaradtunk a dobogó legfelső fokáról a kategóriába. Ottpróbáltuk ki először a PSZA Motorsport által készített fogasleces kormányművet, ami a nagy melegben segített túlélni a hőséget. Egy versenyt terveztünk még az évben, aSalgó Ralit. Már elengedtük a bajnokságot, nem volt kényszer, magunk részéről sem, csak egy jót szerettünk volna autózni. A fiatalok nagy tempót diktáltak, a versenyelején próbáltuk felvenni velük a versenyt, de használt, kopott gumikonhátrányban voltunk, amit a változékony időjárás még nehezebbé tett. Acéldobogóra abszolút harmadik és kategória első helyezettekén hajthattunk fel, ezzelmegkoronázva az évünket. A hátralévő időszakban a kocsi bérbeadása mellettdöntöttünk a csapattal, sokan megízlelhették a gondtalan száguldás ízét.

Összességében több volt benne, vagy kihoztátok a maximumot a csomagotokból?

Összességében elégedettek voltunk az évünkkel, mert versenyképes kocsit építettek a fiúk, a motor kiváló és megbízható, bárki ült a kormány mögött, tudott harcolni a dobogóért vele. Mi kihoztuk a maximumot magunkból, az autóba még van tempó, ami sok gyakorlással kiautózható lenne. Év elején hadilábon álltunk a szerencsével, viszont biztató az idei évre nézve, hogy jó kiindulási alappal rendelkezünk.

Az autó marad és ha igen, min kell rajta változtatni, hogy akár a bajnoki címre is esélyetek legyen vele?

Az autó marad, ami a nagyon erős mezőnyben úgy gondolom megállja a helyét. Apróbb változtatások lesznek rajta, a futóművön van mit fejlődni, a többi része már tuti.

Milyen tervekkel kezditek az idei évet?

A munkám és a családi elfoglaltságaim miatt elég hézagos lesz az idei szezonunk, Egerbe és Miskolcon más fog menni a Ladánkkal, de az első murván viszont már én szeretném terelgetni. Utána meg bármi lehet.

A PSZA Motorsport csapata megfelelő hátteret biztosít nektek a nyugodt versenyzéshez.

A PSZA Motorsport nyugodt hátteret biztosít számunkra, hogy csak a versenyzésre tudjunk összpontosítani, levesz nagyon sok terhet a vállunkról.

Együttműködő partnereink: Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Landa – Trans Kft., MJM Transport Kft., Primun Go Kft., Dolphio Technologies Kft., Truckport Hungary Kft., Fornád Trans Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., Solar Pro-Tech Kft., Budaörs Rádió FM 104.8., Kamaraerdei Stúdió Bt., Matricakell.hu – matrica webáruház., LT Communication Kft., SR- Filt Mérnökiroda Kft., Pleixir Centrum Kft., FoliaZ.hu., Ruhan Kft., TEN-LINE Kft., Multi Garage Kft., Extremautosport.hu., Petersgumi.hu., GN Group Kft., Trenaker Kft., Kasza Motorsport., FervillSound Kft., Loppun’s Garage, LEL Kft., Volvid Zrt., Simon és társai Kft., Cso-koto Kft., GPS-COM Kft., DSG Kft.

 

Forrás: RallyFeeling.hu