Volt a Mikulás (Rallye) zsákjában minden jó!

December hetedike és nyolcadika között rendezték Veszprémben a 23. Mikulás Ralit, ahol a PSZA Motorsport csapata hét párossal képviseltette magát. Hál isten az időjárás kegyes volt hozzájuk és egy napsütéses télhez képest enyhe időben autózhattak a fiúk a Balaton parti murvás pályákon.

Baksai László – Erdei Zoltán (Lada 2107)

Baksai László: Mindig nagy izgalommal várjuk ezt a versenyt. Ilyenkor nagyon jó minőségűek szoktak lenni a veszprémi pályák. Idén megviccelt minket az időjárás. Jó nagy dagonya várt ránk. Szokásos felállásban, Erdei Zoli barátommal és a PSZA-s fiúk segítségével indultunk. A kocsi nagyon jó volt és Zoli is remekelt, mint mindig! ? Most velem volt gond….:-) Az első gyorson nagyon jó időt sikerült jönnünk és úgy gondoltam, hogy a lőteret kicsit jobban megnyomom, de nem kellet volna, defektünk lett. Itt el is úszott a verseny. Mentünk még egy tiszta, gondmentes gyorsaságit, de a második lőtéren is rögtön az elején újra defektünk lett, úgyhogy mi itt feladtuk és hazajöttünk. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy egész évbe mehessünk. Borsod Race Médiának, Juhász Csabi és Kolencsik Melindának, ? Csapatunknak, akik erőn felül életben tartják a kocsinkat!!! ? Erdei Zolinak, aki nélkül a fotelból nézhettem volna az egész évet. ? Szuper társ és BARÁTOM lett, ? valamint a kis családomnak, imádlak titeket!!! Szilveszteren indulunk még idén. Hajdú Niki diktálja az itinert. Várunk mindenkit szeretettel a sátrunknál!!! Kellemes ünnepeket kívánunk MINDENKINEK!!!! Jövőre folytatása következik…

Nagy Gábor – Trescsik Ákos (Lada 2107) 

Nagy Gábor: Az első körben nem volt a motorral gondunk, a Kislőtéren két autót utolértünk, az volt a probléma és mentünk a második Várpalotára és etapon éreztük, hogy három hengerezik a motor, így is mentünk végig Várpalotán, aztán etapon sikerült kijavítani. A negyedik Kislőtéren szintén utolértük az előttünk rajtolót… nem voltunk boldogok! ?  Ezek után viszonylag sikerült jó tempót mennünk a Lőtéren, csak mind a két körben sok bent maradt a előzések miatt. A fékprobléma a második kör elejétől volt, a hátsó munkahenger megadta magát, egy kicsit befogott, de az ötödik gyorsra úgy megcsinálták a srácok a szervizben, hogy nem fogott be és csak elöl volt fék. Később az is elfogyott. (azt nem is mondtam, hogy az első Várpalota után etapon kaptunk egy defektet a 8-as úton, ott izgalmas volt kereket cserélni…) Igen, sikeresen célba értünk a kategória hatodik helyén, persze ez köszönhető a PSZA Motorsportnak, hogy tudtuk folytatni a versenyt, a jó szervizért és a jól felkészített autóért!

Roller Gábor – Roller Zsolt (Lada VFTS) 

Roller Gábor: Az első várpalotai gyorsaságin nagyon sokat csúszkáltunk. A második gyorsaságin sajnos eltört a váltókulisszánk a szakasz első harmadánál, másodikban maradt a váltónk ezért nagyon sok időt vesztettünk. A szervízben a csapatunk kicserélte a váltót, itt is szeretnénk megköszönni a gyors munkájukat. A verseny többi részét nagyon élveztük.

Virág Tamás – Matics Barbara (Lada 2101) 

Virág Tamás: Már szinte borítékolható, ha murvás verseny következik, mi ott leszünk a nevezők listáján! Nagyon szeretjük a laza talajt, így véletlenül sem szeretnénk kihagyni ezeket a futamokat! Folyamatosan változtak a pályák, a nap folyamán sokat száradtak, és mélyültek! Az első körben, a Kislőtér végén utolértük Szabó Norbiékat, de sportszerűen elengedtek, így nem szenvedtünk nagy hátrányt miattuk! Az első szervíz után a Lada Kupa második helyéről folytattuk a versenyt, de nem dőlhettünk hátra, nagyon jó kis csatában voltunk. A második körben hasonló tempóval autóztunk, picit tudtunk javítani mindkét gyorsaságin, igaz, az állapota romlott mindegyiknek, plusz Várpalotán egy kis köddel is meg kellett birkóznunk. A kör végén második pozíciónkat tartva várhattuk a befejező szakaszt! Az első helyre reális esélyünk nem volt, Hulmann Gáborék nagyon gyorsak voltak, viszont sajnos a második helyünket is elbuktuk, a gyorsasági felénél váratlanul elromlott a motorunk, a maradék nyolc – kilenc kilométert három hengerrel tudtuk teljesíteni jelentős időveszteséggel. Így végül a dobogó legalsó foka jutott nekünk.

Czézinger Kristóf – Ősze Róbert (Lada VFTS) 

Czézinger Kristóf: Nagy várakozással tekintettünk a Mikulás Ralira. Balázzsal most külön autóval vágtunk neki a versenynek, hiszen ő is pilótaként mérette meg magát. Mellettem Ősze Robi barátom foglalt helyet, akivel az első pillanattól kezdve megvolt az összhang. A verseny előtti hét elég eseménydúsra sikeredett, mert pénteken éjfél körül állt össze a versenyautó, illetve még egy tréning autót is faragtunk gyorsan. ?
A szombati napunkon jól sikerült a pályák feldolgozása. Bár a tréning autó okozott némi meglepetést, de a nap végére az is kiforrta magát. ?
Vasárnap az első kört kicsit túlerőltettem, így sajnos a kislőtéri gyorson sikerült pár megforgást összehozni… Utána viszont jó tempóban tudtuk folytatni a versenyt. Kicsit korai volt az öröm, mert az utolsó szakaszon ismét utolért bennünket a technika ördöge, kaptunk egy bal első defektet, de ezt leszámítva végre azt mondhatom az idei évben először, hogy élveztük a verseny minden egyes percét. Az autó hibátlanul működött, Robi is szuperül diktálta az itinert, úgyhogy egy jó szájízű versennyel zártuk az évet. Köszönjük szponzorainknak az egész éves támogatást és mindenkinek aki hozzá tett valamit, hogy működjön ez a történet! Jövőre Rallye2-ben szeretnénk folytatni, az ideinél nagyobb sikerekkel!

Balázs Kornél – Mohácsi László  (Suzuki Swift) 

Balázs Kornél: A Trabantot sajnálom rávinni a murvára, lehet, hogy kibírná, de inkább nem szeretném ezt kipróbálni, hogy meddig lehetne gyötörni! ? Plusz kellene alá akkor másik futómű és egyéb nyalánkságok, utána meg szögelhetnénk újra a bódét, hogy újra autó lehessen belőle… Inkább nem forszírozunk, megyünk vele csak aszfalton, ott is azért kap eleget néha. Sajnos a Suzuki sem bírta sokáig…  Ez benne van sajnos ebben a sportban, már lassan hozzászokok, hogy nem érünk célba. ? Viccet félretéve, valahol megüthettük az autó bal elejét, amit nem vettünk észre és egy balos kanyarból már nem tudtunk kigyorsítani, mert kicsúszott a féltengely a helyéről. A srácok azonnal jöttek be a pályára, hogy talpra állítsuk újra és visszaállhassunk az utolsó körre, de nagyobb volt a probléma, mint ahogy elsőre kinézett, amikor levettem a kereket… Így is mosolyogva és örömmel szálltunk ki belőle, jó kis kocsi a maga szintjén a Swift is.

Bujdos Miklós és Csonti (Lada VFTS) számára nem jutott sok a téli viadalból. Az első gyorsasági szakasz felénél a váltó megadta magát…

Reklámpartnereink: Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Landa – Trans Kft., MJM Transport Kft., Primun Go Kft., Dolphio Technologies Kft., Truckport Hungary Kft., Fornád Trans Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., DPF Cleaning Hungary Bt., I-Road Link Kft., Kamaraerdei Stúdió Bt., Matricakell.hu, Pelixír Centrum Kft., LTL Lotistics Solution Kft., FoliaZ.hu., GN Group Kft., Trenaker Kft.,Kormosadi.hu, Kasza Motorsport, FervillSound Kft., SFR Parts Kft., Loppun’s Garage, DSG Kft., Eurokardan Kft., Mobilvzsgáztató Kft., SZRV Racing Kft.

 

Forrás: RallyFeeling.hu