Bemutatkozott az új “családtag”

A PSZA Motorsport csapatának négy versenyzője teljesítette a mogyoródi Formula 1-es pálya különböző útjain megrendezett 21. Szilveszter Ralit. Szerencsére nagyon szép időnek örülhettek, így nagy nézőszám mellett búcsúztatták az óévet.

Baksai László: Szerencsénkre újra elindulhattunk ezen az év végi nagyszerű rendezvényen. Köszönhetően a szponzorainknak és a Borsod Race médiának. Erdei Zoli barátomnak nem ez a kedvenc versenye, így nem is volt ellene, hogy mással induljak. Hajdu Niki diktálta az itinert. Nagyon különleges érzés volt Nikivel menni. Kitűnően mondta az itinert, bár én picit féltem, hogy mennyire fog neki tetszeni, de az első gyors után minden kétségem elszállt, imádta a verseny minden méterét és én is. Szuper három napot töltöttünk az autóban. Idén először időre próbáltam menni és annak, hogy ilyen jó időket tudtunk autózni, abban nagy szerepe volt neki is. Köszönöm, hogy együtt mehettünk, szuper volt! ? Az autó is nagyon jó volt, mint mindig, hálásak vagyunk a PSZA-s fiúknak az egész évért. Kicsi difi problémánk volt, de Higany bácsi azonnal orvosolta, amit nagyon köszönök neki is. Felemás évünk volt. Voltunk fenn és lenn, de összességében nincs okunk panaszra. Most picit pihenünk és készülünk 2020-ra. A kocsink nagyon oda van, próbáljuk valahogy életbe tartani. Sajnos nincs lehetőségünk új technikára. Köszönjük a szurkolóknak is az egész éves kitartást. Jövőre reményeink szerint láthatnak minket! ? Nagy köszönet nektek is, a médiának, nélkületek ez nem tudna ilyen jól működni. Mindenkinek boldog új évet kívánunk. 2020, mi már nagyon vártunk!!! ?

Szabó Árpád: Támogatóink segítségével tudtunk vásárolni egy Citröen C2R2 Max versenyautót, ami korábban a Hibján Jocié volt. Engem ért az a megtisztelő feladat, hogy a Szilveszter Ralin induljak vele. Így utólag azt kell mondjam, egy nagyon jó vételt csináltunk. A verseny előtt Arnie-val foglalkoztunk egy kicsit a futóművével és egy szenzációs autóba tudtunk beleülni. Minden érzelmet félre téve, ez volt az eddigi legjobb R2-es autó, amivel valaha versenyeztem. Na de térjünk vissza a futamra. Másfél éve nem mentem versenyautóval versenykörülmények között, így ahogy az lenni szokott, az első gyors első kanyarjában sikerült is megpördülni, hogy egy versenyzőtársunkat idézzem „Első gyors, első lassító….” a többit azt hiszem mindenki tudja ? Az eset után semmilyen más kalandunk nem volt. Sikerült kategória és R2 kupa harmadik helyet hazahozni, ami ha minden igaz, az legjobb Citröenes eredmény volt a mogyoródi évzárón. Történt még velünk egy nagyon kedves dolog is, szurkolóink és barátaink transzparenssel készültek a gyorsasági szakaszon, ami életemben még sosem fordult elő. Nagyon jó érzés volt ilyen barátok előtt versenyezni, ezúton is köszönöm nekik! Összességében egy nagyon jó versenyen vagyunk túl, köszönjük szépen mindenkinek a támogató szavakat és persze azt, hogy létrejöhet egy újabb álom. Egy pár szót mondanék még a csapatról. Ezúton is szeretnénk megköszönni minden versenyzőnknek, hogy minket választottak, bízunk benne, mindenki elégedett volt és 2020-ban is együtt dolgozunk. Azt gondolom, egy nehéz, ám tanulságos éven vagyunk túl, sikerült megfutnunk az első teljes szezonunkat, amiben voltak sikerek, kudarcok is, sikerült eljutnunk külföldre, összességében nem lehet okunk a panaszra. Köszönjük szépen nektek is az egész éves munkátokat, idén folytatjuk! ?

Kiss Péter: Nekem személy szerint ez a verseny egy nagy álom volt, minden évben kint voltam, mint néző és álmodoztam mint egy kisgyerek, hogy majd egyszer én is itt versenyezhetek. Aztán ez nem kevés munka, idő és persze pénzembe került, de sikerült. Első sorban magunk szórakoztatására indultunk, de mindenképp a nézőknek is szerettünk volna örömet okozni. Szombaton két gyorsaságit sikerült teljesen zökkenőmentesen teljesítenünk, minden rendben volt. Az autó remekül teljesítette a távokat.Vasárnap már felbátorodtunk, az idő is sokkal jobb volt és a nézők is sokkal többen voltak. Az ötödik gyorsaságin egy bal 3-as kanyar nem sikerült jól és nekimentünk egy gumibálának, komolyabb baj nélkül megúsztuk, aztán ugyanezen a gyorson, a pálya utolsó háromnegyedénél sikerült padkáznunk is egyet és sajnos megütöttük a futóművet, felni elgörbült, kormány elment. A hatodik gyorsra nem szervizelhettünk, kevés volt az etapidő is, még csak kereket sem tudtunk cserélni. Így a hatodik gyors nem sikerült olyan jól. Viszont a versenyt sikeresen teljesítettük és a kupát is megkaptuk, sajnos nem volt ellenfelünk a kategóriában. Számomra, vagyis az autó számára nem várt hatalmas siker lett ez a versenyünk, volt hogy a sátramhoz nem fértem oda a sok embertől, akik az autó csodájára jártak. Leírhatatlan érzés volt ennyi ember előtt menni, mikor beértünk a szervizbe a verseny végén ujjongtak, tapsoltak az emberek, ölelgették a kocsit, velünk pacsiztam és ölelgettek minket is mikor kiszálltunk. Olyan boldog voltam, mint még soha, alig tudom felfogni, fantasztikus érzés volt.

Hock Pál – Hock András az Audival egy látványos autózást követően a Historic kategória harmadik helyén értek célba. Alaposan átmozgatták az jó öreg öt hengeres Audit, amit a nézők rendkívül élveztek.

Reklámpartnereink: Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Landa – Trans Kft., MJM Transport Kft., Primun Go Kft., Dolphio Technologies Kft., Truckport Hungary Kft., Fornád Trans Kft.,Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., DPF Cleaning Hungary Bt., I-Road Link Kft., Kamaraerdei Stúdió Bt., Matricakell.hu, Pelixír Centrum Kft., FoliaZ.hu., GN Group Kft., Trenaker Kft.,Kormosadi.hu, Kasza Motorsport, FervillSound Kft., SFR Parts Kft., Loppun’s Garage, DSG Kft., Eurokardan Kft., Mobil Vizsgáztató Kft., SZRV Racing Kft., Oroszlánszív Informatikai Zrt., BpRacing.hu.

 

Forrás: RallyFeeling.hu

http://rallyfeeling.hu/bemutatkozott-az-uj-csaladtag/