Az idő nem volt mediterrán
A Mediterrán Rally után egy valójában mediterrán országban folytatja a versenyzést a PSZA Motorsport csapata.
„Nem olyan pécsi versenyre érkeztünk meg, amit megszoktunk. Az időjárás teljes mértékben keresztülhúzta mindenki számítását, sem a pályákon, sem a szervizben nem volt könnyű a feladat” – kezdte a beszélgetést Szabó Árpád, majd hozzátette. „Nyolc párossal érkeztünk a Mecsekbe, amiből Fekete Gyuláék versenyzését vártuk nagyon, hiszen harcban vannak a Rally2-es bajnoki címért. Az első gyorsasági szakaszuk az egész hétvégénket megpecsételte, mert Gyuláék nem érkeztek meg a célba. Egy hiba után lecsúsztak az útról és mivel nem volt néző a környéken, nem tudtak időben kijönni az árokból, ezért be is fejezték a versenyt. Természetesen mindenki nagyon szomorú volt, de mindenkiben meg van az akarás, ezért minden erőnkkel azon vagyunk, hogy jól folytatódjon ez a történet.”
Az RC4-ben Szetei Norbi, Györkő Józsi és Tellér Anti viaskodtak még, akik közül az utóbbinak egy műszaki probléma miatt kellett feladnia a versenyt. A Rally2-ben további két Ladás indult, Szombathelyi Peti és Virág Tomi is szépen autózott az esőben, annak ellenére, hogy most először mentek ilyen körülmények között. A Rally2-es sort Seben Janó zárja, aki egy kicsúszás miatt az első szakaszon fel kellett adja a versenyt.
Historicban Zsolna Józsi indult volna, ám motor problémák miatt nem jutott el a versenyre. A csapat sátra alatt ott volt Csukovics István, ő pedig differenciálmű probléma miatt búcsúzott.
A Rally3-ban Bőhm Tibor ment és sikeresen célba is ért, ezzel fontos pontokat szerezve a bajnokságban.
„Az gondolom, hogy nagyon nehéz körülmények voltak és mi a szerencsések közé tartozunk, hiszen egyik autónkon sem történt nagy anyagi kár. Köszönöm a szervizes fiúknak, hogy ilyen mostoha körülmények között is hozták azt a szintet, amit megszoktunk tőlük. Az elért eredményekhez ők is nagyban hozzájárultak. Nem pihenünk sokat és most hétvégén belevágunk az első Mitropa Kupa szereplésünkbe. Szlovéniában a Nova Gorica Rally-n indulunk Bodogán Balázzsal a Citroen C2R2 Max-szal. Nem leszünk messze a tengertől, bízunk benne, itt mediterránabb lesz az időjárás. Ez egy próba lesz, mert a későbbiekben szeretnénk nemzetközi versenyek felé kacsingatni. A versenyről annyit érdemes tudni, három napos, közel 150 kilométer gyorsasági lesz. A lecke fel van adva, a célunk, hogy jól érezzük magunkat és célba érjünk. A megszerzett tapasztalatokat pedig a későbbiekben szeretnénk megosztani azon versenyzőkkel, akik a mi sátrunk alatt szeretnének eljutni ilyen versenyekre” – zárta a beszélgetést Szabó Árpád.
Köszönet a csapat együttműködő partnereinek: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Interpasszív Kft., Mogacél Kft., Arthand System Kft., SZRV Racing Kft., Handball Family Bt., Wood Day Kertészeti Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., ECON Consulting Kft., Solution 4 All Kft., Oroszlánszív Informatikai Zrt.Millers Oils Hungary, Hankook Racing Tyres, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft.,Mobil Vizsgáztató Kft., BPracing.hu, Truckport Hungary Kft., Ten-Line Kft., Kulcsár-System Kft., MNASZ Tehetséggondozó Program, KBL-Trend Home Hungária Kft., Charvát Kft., Panka Plast Kft., YourStock24 Kft.