26. TAXI4 Veszprém Rallye 2019: Balaton Parti PSZA Party!
A PSZA Motorsport számára a Balaton parti verseny az egyik leginkább várt esemény volt az idei évben, így szép számmal képviseltették magukat a Veszprém Ralin. A laza talaj, sok izgalmat hozott a párosok számára.
Papp Arnold – Aczél András (Lada Kit-Car 16V)
Papp Arnold: Szerettük volna megtörni a sikerszériánk negatív oldalát, de Fortuna idén nagyon nem szeret engem. Verseny előtt is volt kaland az autóval, de sikerült mindent megoldani és végre eljutottam a zöld kis Ladámmal egy murvás versenyre! Annyi elvárásunk volt, hogy visszakerüljünk a mezőny elejébe, élvezzük és végre hozzunk valami eredményt! Beosztottan, nem szétütve a kocsit fokozatosan jött meg a lendület, a murva királlyal sajnos most nem tudtuk felvenni a meccset, de az abszolút harmadik helynek örültünk volna… Sajnos szereztem az utolsó gyorson egy jobb első és jobb hátsó defektet, ami bevallom őszintén, iszonyatos kihívást jelentett. Hét kilométert jöttem dupla defekttel, de a cél előtt kb. 1,5 km-re az autó úgy döntött megáll. Nem akart célba érni! Próbáltam megjavítani, de megint kiestünk. Először műszaki hibával. Úgy érzem, ezt az évet nem fogom elfelejteni. Egy kis siker jól esne már a lelkemnek, de a fiúk, támogatók adnak erőt, végig toljuk tisztességesen az évet! Baranya Kupa jövünk és nagyon várom már, hogy a prológon hallják a 16v üvöltését! Támadunk ismét új navigátorral, de talán ez már nem megszokott nálam!
Baksai László – Erdei Zoltán (Lada 2107)
Baksai László: Eljött végre az a verseny, amire egész évben vártunk. Aki ismer, az tudja, hogy a murva jobban fekszik nekünk, mint az aszfalt. Ezért kicsit nagyobb reményekkel indultunk neki ennek a versenynek. A PSZA-tól most is mint mindig, tökéletes autót kaptunk és tudtuk, nyugodtan nyomhatjuk neki, mert a fiúk a szervizben bármit megoldanak, mint ahogy ezt már az idei évben oly sokszor bebizonyították. Sikerült pontosan, kalandmentesen és defekt nélkül teljesítenünk a versenyt. Hihetetlen, hogy ennyire jó helyen végeztünk. Köszönöm Erdei Zolinak ezt a felejthetetlen hétvégét, ö nélküle nem sikerült volna. Köszönjük a támogatóinknak a bizalmat. Mindent megteszünk, hogy ez a lendület megmaradjon az év hátralévő részére is. Mostantól gőzerővel készülünk a Baranya Kupára. Az ottani pályák nem annyira fekszenek nekünk, de idén már párszor hasonlót gondoltunk és kellemesen megleptük magunkat. Reméljük ez lesz most is!
Nagy Gábor – Trescsik Ákos (Lada 2107)
Nagy Gábor: Pénteki napon lejártuk a kislődi gyorsot háromszor, mivel ezen még egyikünk sem ment, így az itinerre hagyatkoztunk, hááát néha volt vele gondunk (de nem csak nekünk) és hiányoltuk a szalagozást stb. Tudom itt most sokan megköveznének… A lényeg itt egy kicsit elírtuk és improvizáltunk, de jó lett. A Kislőtéren háromszor túlcsúsztunk, plusz utolértük az előttünk rajtoló párost körülbelül kettő kilométert jöttünk a porukban. Várpalotán csak egyszer csúsztunk ki, de szerencse hogy nem akadtunk fel sehol, aztán megbeszéltük, hogy osszuk be és érjünk célba. A hetedik gyorson Nagylőtéren lerepült a jobbos policarbonát ablak és volt némi por, de a nyolcadik is hozott meglepetést, ott kaptunk egy jobb első defektet a pálya kétharmadánál, de kijöttünk vele lassan (itt ment el a második helyezés) a stop után kicseréltük és mentünk az utolsóra, ott csak végig gurultunk!
Virág Tamás – Matics Barbara (Lada 2101)
Virág Tamás: A Kislőtéren kezdtük a versenyt, a pályabejárás során ez a gyorsasági tetszett legjobban, itt szerettem volna jó idővel indítani… Kicsit több, mint fél távnál sikerült egy bal hátsó defektet szerezni, ez sajnos meg is pecsételte a versenyünket, vesztettünk három percet a kategória elejéhez képest, innentől a célba érkezés lebegett csak a szemünk előtt! A szervizben generátort kellett cserélnünk, majd a második körben szintén a lőtéren szereztünk egy jobb hátsó defektet, de sikerült beérnünk a célba, talán mindketten erre vágytunk legjobban a tavalyi bukásunk után! Összességében élveztük a versenyzést!
Czezinger Kristóf – Bölcs Balázs (Lada VFTS)
Czezinger Kristóf: Nem indult valami jól a versenyünk. A második gyorsaságin elgörbült a gázpedálunk, meg melegedett az autó is nagyon. Kislődön kaptunk egy jobb első defektet. Azt a gyorsaságit élveztük, jó volt a tempó, csak a defekt közbejött… Egy akciódús verseny után a kategória hatodik helyére hoztuk be a Lada VFTS-t.
Együttműködő partnereink: Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Landa – Trans Kft., MJM Transport Kft., Primun Go Kft., Dolphio Technologies Kft., Truckport Hungary Kft., Fornád Trans Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., DPF Cleaning Hungary Bt. Kamaraerdei Stúdió Bt., Matricakell.hu, LT Communication Kft., SR- Filt Mérnökiroda Kft.,LTL Lotistics Solution Kft., Optibiomed Kft. Pleixir Centrum Kft., FoliaZ.hu.,Petersgumi.hu., GN Group Kft., Trenaker Kft., Kasza Motorsport., FervillSound Kft., SFR Parts Kft., Loppun’s Garage, LEL Kft., Volvid Zrt., Simon és társai Kft., Cso-koto Kft., GPS-COM Kft., DSG Kft., Robi – Fa Kft., Lubricants Hungary Kft., Mobilvzsgáztató Kft., PSZA Media Kft.
Forrás: RallyFeeling.hu