Murva szerető csapat vagyunk
Fél szerviz utcányi autós párossal érkezett a 25. EuroInvestMetal Mikulás Rallye-ra a PSZA Motorsport csapata, akik közül többen is jó eredménnyel zárták az autót és embert próbáló esős murva versenyt.
„Többször hangoztattuk korábban, hogy mi murva szerető csapat vagyunk és ezt az év két murva versenyén próbáljuk bebizonyítani, hogy sok párossal indulunk. Így volt ez most is, hat párossal indultunk neki a Mikulás Rallye-nak, plusz én navigátori szerepkörben Bodogán Ferenc mellett töltöttem a hétvégét” – kezdte a beszélgetést Szabó Árpád.
A Helembai Csikar Zsolt – Kiss Gábor páros ismét jól teljesített, Lada Kupában sikerült megszerezniük a harmadik helyezést.
„Zsoltiék végigküzdötték a hétvégét, nagyon kemény feladat volt ebben a szélsőséges időjárásban versenyezni. Az eredményük magáért beszél, amihez gratulálunk nekik is” – folytatta Árpi.
A Nagy Gábor – Czézinger Kristóf páros a Lada VFTS-sel most mentek először a murván.
„Gabiék sajnos az utolsó gyorsaságin estek ki, mert megütötték a Lada hátsó futóművét és annyira meghibásodott, hogy a kardán leszakadt és a cél előtt öt kilométerrel búcsúztak” – tette hozzá Szabó Árpád.
A Virág Tamás – Matics Barbara páros a Nagy Gabi korábbi murva autójával indultak és sikeresen célba vitték a 2107-es Ladát.
„Tamásék nagyon boldogan és jó szájízzel szálltak ki az autóból a célban. Soha korábban nem versenyeztek olyan erősmotoros Ladával, amiben szekvenciális váltó és fogasléces kormánymű van” – folytatta Árpád.
A Bertalan Márton – Mózes Máté duó a csapat Peugeot 208 R2-es versenyautóját vitte táncba.
„Szerettek volna kipróbálni egy első kerék hajtású kocsit a laza talajon, de sajnos a teszten és a versenyen is műszaki hiba hátráltatta őket. Nagyon sajnáljuk, hogy a versenyük korán véget ért, mert egy nagyon bagatell probléma miatt estek ki, a generátor és a szervo közötti szíj szakadt el. Nem érjük mi történt, korábban ez a hiba sosem fordult elő. Szerettük volna látni hová jók a fiúk ebben a kategóriában, az első szakasz eredményük alapján biztosan jó eredmény tudtak volna elérni. Többször megtanultuk már, hogy ehhez a sporthoz szerencse is kell és ez most nem volt velünk” – tette hozzá Árpi.
A csapatkoordinátor Szabó Árpi ezúttal nem a szervizben tevékenykedett, hanem Bodogán Feri felkérésére navigátori szerepkörben kellett teljesítenie.
„Nem áll távol tőlem a navigálás, így elfogadtam Feri felkérését. Nagyon sikeres hétvégén vagyunk túl, sikerült megnyernünk a Lada Kupát és az L9-es kategóriában is behúztuk a harmadik helyet. Hibamentes versenyt teljesítettünk, bár nem volt könnyű kizárni a csapat többi tagját a fejemből, az a szerepkör most Arnoldra hárult teljes mértékben, szerencsére Ő is tökéletesen látta el a szerepét. Köszönöm neki és a csapatnak, hogy ezt a kimenőt megkaphattam” – zárta a beszélgetést Szabó Árpád.
A csapat a folytatásban a Szilveszter Rallye-ra készül.
Köszönet a csapat támogatóinak: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Fornád Trans Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Mogacél Kft., Arthand System Kft., Konor System Kft., Handball Family Bt., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., Fúzió Elektrotechnika Kft., Millers Oils Hungary, Hankook Racing Tyres, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft., Eurokardán Kft., Mobil Vizsgáztató Kft., SZRV Racing Kft., BPracing.hu, Interpasszív Kft., Truckport Hungary Kft., Ten-Line Kft., Kulcsár-System Kft., MNASZ Tehetséggondozó Program, Primun Go Kft.